Iholiitto ry:n järjestämät kurssit ja kuntoutus - myös valoihottumia sairastaville!

Iholiiton kevätpäivät Tampereella 19.-20.3.

Kevätpäivät on Iholiiton jäsenjärjestöjen yhteinen ja vuoden tärkein tapahtuma. Päivillä päätetään ja viedään eteenpäin tärkeitä yhteisiä asioita sekä viihdytään yhdessä.

Kevätpäivillä pidetään Iholiiton sääntömääräinen kevätkokous. Ohjelmassa on ajankohtaista asiaa Iholiitosta, mukavaa yhdessäoloa, ja jäsenjärjestöillä on hyvä tilaisuus pitää myös omat kevätkokouksensa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen >>

Oma keskusteluryhmä Facebookissa

Yhdistyksen hallitus on perustanut Facebookiin oman suljetun keskusteluryhmän, jossa voi vaihtaa kokemuksia, ajatuksia ja käytännön vinkkejäkin muiden uv-suojausasioita pohtivien kanssa.

Ryhmä löytyy tämän linkin takaa - lisätietoja yhdistyksen varapuheenjohtaja Merja Juuriselta merja.juurinen(at)gmail.com.

Tervetuloa mukaan keskusteluun!