Jäsentietojen päivitys

Jotta saisimme paremmin välitettyä tietoa tapahtumista ja toiminnastamme jäsenillemme, toivoisimme saavamme jäseniltämme yhteystietojen päivityksiä.

Jos haluaisit saada jatkossa tiedotteet sähköpostiisi, ilmoita meille voimassa oleva sähköpostiosoitteesi. Myös katu- ja sähköpostiosoitteiden sekä puhelinnumeroiden muutokset ja päivitykset ovat tervetulleita sekä tieto syntymäajastasi - tämä siksi, että saisimme eri ikäluokkiin kuuluville henkilöille täsmätietoa heitä koskevista tapahtumista. Samoin pyydämme täyttämään erityisesti tiedon diagnoosista - tämä on vapaaehtoista, mutta auttaa meitä paremmin palvelemaan eri ryhmiä ja kohdentamaan tiedottamistamme tehokkaammin asiaankuuluville jäsenille

Tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja ne tallennetaan Iholiiton ylläpitämään jäsenrekisteriin, josta niitä käytetään vain Iholiiton jäsenyhdistysten tarkoituksiin.

Yhteystietojen muutokset sekä jäsenyydestä eroamiset voit ilmoittaa edelleen myös palaute-sivun kautta.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.