YHTEYSTIEDOT

Messeniuksenkatu 5

ihopiste.helsinki(at)iholiitto.fi

puh. 050 597 1363

Ajanvaraukset valohoitoihin ja hoitajan vastaanotolle ma-pe  klo 9-15 tai sähköpostitse:

ihopiste.helsinki@ iholiitto.fi

Valohoitoja annetaan

ma, ke, pe klo 8-16.30

ti, to klo 9-15

Sinua palvelevat:
Vastaava hoitaja Maria Aitasalo
sekä
Anneli ja Meila

Ihopiste

Ihopiste on ihosairauksiin erikoistunut joustavan palvelun toimipaikka. Ihopisteessä annetaan lääketieteellisiä valohoitoja sekä ohjausta ja neuvontaa ihon hoidosta.

Helsingin Ihopisteessä saat ajanvarauksella ihotauteihin perehtyneen hoitajan neuvontaa ja hoidonohjausta.

Hoitaja tekee myös luomi- ja muiden ihomuutosten tarkastuksia. Vastaanoton hinta on 20€ ja sen aikana katsotaan 1-3 ihomuutosta.

Helsingin Ihopiste on avoinna joustavasti. Ihopiste tarjoaa  lääketieteellisiä valohoitoja nopeasti, jonottamatta ja vaivattomasti, juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Valohoidot ja neuvontavastaanotot ajanvarauksella.
Ajanvaraus ma-pe puhelimitse klo 9-15, numerosta 050 5971 363.

Valohoidot

Lääketieteellinen valohoito vähentää ihon kutinaa, tulehdusta ja vahvistaa ihoa puolustautumaan ulkoisilta ärsykkeiltä.

Valohoidot toteutetaan lääkärin tutkimus- ja hoitomääräyksellä (SV 3 tai SV 3F). Valohoitolähetteen voi kirjoittaa jokainen lääkäri eli valohoitoa varten ei tarvita välttämättä ihotautilääkärin lähetettä. Kela korvaa yhdellä lähetteellä 15 valohoitokertaa, mutta hoitokertojen määrä arvioidaan tarpeesi mukaan.
Meiltä saat Kelan suorakorvauksen, mikäli käyt valohoitosarjasi kahden kuukauden kuluessa hoidon aloituksesta.

Valohoidossa käydään tavallisesti kahdesta kolmeen kertaan viikossa, jollei lääkärisi toisin määrää.

Valohoidot ovat turvallisia ja sopivat myös vanhuksille, raskaana oleville ja lääkärin harkinnan mukaan lapsillekin.
UVB-hoito myös lisää elimistön D-vitamiinituotantoa.

Valohoitolaitteet

• UVA ja kapeakaista- UVB
  • SUP
  • valohoitokammat
  • UVB käsi-ja jalkavalot

Valohoitojen hinnat

• SUP/kertamaksu 16€
  • UVB/kertamaksu 16€
  • Voide-PUVA/kerta (asiakkaan omalla herkistysvoiteella) 16€

• SUP/UVB sarjahoito (15 kertaa) 240€ Voide-PUVA sarjahoito (15 kertaa) 240€
  • UVB-lisävalo/kerta (kampa, käsi-, jalkavalo => vain muun valohoitosarjan lisänä) 5€ kerta

• Valohoidon hintaan lisätään toimistomaksu 15€ / sarja
  • KELA-korvauksen jälkeen 15 kerran valohoitosarjan hinta on 195€
  • Laskutuslisä 12€

Muut palvelut

Laillistettu hieroja ja vauvahierontaohjaaja, tiedustelut ja ajanvaraus hierojalle: Mari Huusari-Kujala, p. 040 055 6661

La Cure, Kuolleenmeren kasvo- ja vartalohoitotuotteita myytävänä meillä edullisesti!  Tiedustelut: Anitta Mikkola, p. 041 446 5593, [email protected], www.lacure.fi

Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi!