Palovammayhdistyksen syystapaaminen ja vierailu Jorvissa 1. - 2.10.2016

Palovammayhdistyksen syystapaaminen järjestetään tällä kertaa hyvinvointikylpylä Kaisankodissa la-su 1. - 2.10.2016!

Lauantaina ohjelmassa mm. vierailu Jorvin sairaalan uudelle palovammaosastolle. Lisäksi saunomista, ulkoilua jne. Lisätiedot jäsenkirjeestä.

Ilmoittautuminen 15.9. mennessä Katri Nurmolalle katri.nurmola (a) gmail.com tai 050 526 6046.

Tervetuloa mukaan!

Palovammayhdistys vierailulla Jorvin sairaalan uudessa palovammakeskuksessa

Osastonhoitaja Markku Laitila esitteli Jorvin sairaalaan valmistuneita uusia Palovammakeskuksen tiloja Iholiiton henkilökunnalle ja Suomen Palovammayhdistyksen edustajille.

Vertaistuella on suuri merkitys palovamman kokeneille, ja Palovammayhdistys haluaakin olla mukana uuden keskuksen toiminnassa niin, että mahdollisuus vertaistukeen tarjotaan jo osastohoidon aikana.

Osasto U2 on palovammapotilaiden koko hoitoketjun ja tehohoidon kattava toiminnallinen kokonaisuus. Osastolla on valtakunnallinen vastuu tehohoitoa vaativien palovammojen hoidosta. Palovammojen hoito siirtyi Töölön sairaalan vaatimattomista tiloista uuteen keskukseen vuodenvaihteessa.

Palovammayhdistyksen jäsenyys ja jäsenrekisterin ylläpito

Yhdistyksessämme on lähes 200 jäsentä. Jäsenyys edellyttää yli 18-vuotiaiden osalta jäsenmaksun maksamista vuosittain. Alle 18-vuotiailta jäsenmaksu on vapaaehtoinen.

Mikäli vuoden 2016 jäsenmaksu on vielä maksamatta, hoidathan asian kuntoon mahdollisimman pian. Käytä maksaessa laskussa olevaa tilinumeroa ja viitenumeroa, jotta jäsenmaksu kirjautuu juuri sinun jäsentietojesi kohdalle. Jos maksun osalta on kysyttävää, ota yhteys Iholiittoon.

Jäsenmaksutilanne tarkistetaan 1.5. ja sen jälkeen maksamattomat jäsenet poistetaan jäsenrekisteristä.

Muistathan myös tarvittaessa päivittää jäsentietosi tällä lomakkeella.

Yhdistyksen joulukortti

Suomen Palovammayhdistys ry myy toimintansa tukemiseksi joulukortteja. Kortin kuva on Elina Hiltusen ottama.

Joulukortti on yksiosainen (takaosa tekstitön) ja hinta on 1 euro/kpl. 5 eurolla saa yhden lisäkortin kaupan päälle eli siis 6 korttia ja 10 eurolla 12 korttia.

Tilaukset voi laittaa osoitteeseen suomenpalovammayhdistys(at)gmail.com. Postikulut lisätään hintaan.