Päivitä jäsentietosi

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Lomakkeella voi tehdä osoitteenmuutoksen ilmoittamalla vanhan ja uuden osoitteen. Lomakkeella voi myös erota Iholiiton jäsenjärjestön jäsenyydestä. Erotessa jäsenyydestä toivomme kuulevamme eron syyn.

Mikäli olet uusi liittyvä jäsen, voit ilmoittaa tietosi jäseneksiliittymislomakkeella.

Jäseneksi voi liittyä, jäsentiedot voi päivittää ja jäsenyydestä voi erota myös ottamalla yhteyttä Iholiiton toimistoon: 010 325 2570, toimisto(at)iholiitto.fi.

Miksi kysymme näitä tietoja?

Toivomme jäsentemme pitävän yhteystietonsa ajantasalla, saadaksemme välitettyä paremmin tietoa tapahtumista ja toiminnastamme jäsenillemme.

Lähetämme suurimman osan tiedotteistamme sähköpostitse, joten saadaksesi ne tarvitsemme voimassaolevan sähköpostiosoitteen. Osan tiedotteistamme ja esimerkiksi Ihonaika-lehden lähetämme postitse, joten niiden saamiseksi katuosoitteen päivittäminen on tärkeää. Tieto syntymäajasta on tärkeää, jotta eri ikäluokkiin kuuluvat henkilöt saavat täsmätietoa heitä koskevista tapahtumista. Diagnoositiedon kertominen on vapaaehtoista, mutta sen ilmoittaminen auttaa meitä palvelemaan eri ryhmiä paremmin ja kohdentamaan tiedottamistamme tehokkaammin asiaankuuluville jäsenille.

Tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja ne tallennetaan Iholiiton ylläpitämään jäsenrekisteriin. Vain Iholiitto ja Iholiiton jäsenyhdistykset käyttävät näitä tietoja.